|
Dersin Dili
|
İngilizce
|
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
|
Bölümü / Programı
|
Elektrik-Elektronik Mühendisliği
|
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
|
Dersin Öğretim Şekli
|
Yüz Yüze
|
|
Dersin Amacı
|
Bu ders, oyun tasarımı ve programlamanın temel konseptlerini kapsar. Dönemin sonunda öğrenciler bir mobil veya PC oyunu geliştirmiş olacaklardır. Bu ders, Unity kullanarak oyun tasarlamanın mekanik, oynanabilirlik ve grafik yönlerine odaklanacaktır.
|
|
Dersin İçeriği
|
Oyun Tasarımı. Unity. Çok oyunculu oyunlar. Oyunlarda yapay zeka. Ses. Paketlenmesi.
|
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
|
Dersin Koordinatörü
|
Dr.Öğr.Üyesi Sinan Hanay
|
|
Dersi Verenler
|
Yok
|
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
|
Kaynaklar
|
The Art of Game Design, Jesse Schell. Unity in Action, Third Edition, Josep Hocking. Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, Jeremi Gibson Game Programming Patterns, Robert Nystrom.
|
|
Ders Notları
|
Unity in Action, Third Edition, Josep Hocking. Game Programming Patterns, Robert Nystrom. The Art of Game Design, Jesse Schell.
|
|
Dökümanlar
|
https://gameprogrammingpatterns.com/
|
Ders Yapısı
|
Matematik ve Temel Bilimler
|
%10
|
|
|
Mühendislik Bilimleri
|
%40
|
|
|
Mühendislik Tasarımı
|
%40
|
|
|
Alan Bilgisi
|
%10
|
|
|