Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Kuram, model, paradigma kavramları.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller
|
2 |
Geleneksel yaklaşımın genel özellikleri. Medya etki araştırmaların tarihsel gelişimi.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Erdoğan, İ. ve Alemdar K. (1990). İletişim ve Toplum, Temeli Atan İletişim Kuram ve Araştırmaları,
|
3 |
Geleneksel yaklaşım içerisinde temeli atan yaklaşımlar.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
4 |
Geleneksel yaklaşım içerisinde ilk saha araştırmaları ve İki Aşamalı Akış Modeli.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
5 |
Deneye dayalı olarak geliştirilen psikolojik kuramlar.
|
|
Erdoğan, İ. ve Alemdar K. .İletişim ve Toplum, Bilgi Yayınevi, Ankara, Algılama Uygunluğu Kuramları (1990). Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
6 |
İletişime Sosyolojik Yaklaşım.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
7 |
Yeniliklerin ve haberin yayılmasına yönelik geliştirilen yaklaşımlar.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
8 |
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı. De-Fleur ve Ball-Rokeach'ın Medya Bağımlılık Modeli.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004). McQuail, D. ve Windahl, S. Kitle İletişim Modelleri, Kullanım ve Doyum Yaklaşımı, (1997) 153-159.
|
9 |
Ara Sınav
|
|
|
10 |
Kültürel Göstergeler ve Ekme Kuramı.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
11 |
Gündem Belirleme Yaklaşımı.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
12 |
Gündem Belirleme Yaklaşımı.Suskunluk Sarmalı Modeli
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
13 |
Teknolojik belirlenimcilik çerçevesinde Innis ve McLuhan'ın görüşleri.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004).
|
14 |
Teknolojik belirlenimcilik çerçevesinde Innis ve McLuhan'ın görüşleri.
|
|
Kuhn, T. S. (2000). Bilimsel Devrimlerin Yapısı, Tarihe Düşen Rol Olağan Bilime Giden Yol, 58-80. Mutlu, E. (2005). Yaylagül L. Kitle iletişim Kuramları (2016). Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları Kavramlar, okullar, Modeller. Tekinalp, Ş. ve Uzun, R. İletişim Araştırmaları ve Kuramları, Anaakım İletişim Kuramlarında Çizgisel, Sosyopsikolojik ve Toplumsal Yaklaşımlar (2004). Timisi, N. . Yeni İletişim Teknolojileri ve Demokrasi, Dost Kitabevi Yayınları, Ankara, İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Kontrol, (2003), 42-50.
|
15 |
Final sınavı
|
|
|